donderdag 27 oktober 2022

Elke donderdag een kerstkaart.

 

KERSTKAART VOOR WEEK  43

Goede morgen lieve blogsters,

Hier zijn we dan weer in week 43, nog enkele weken te gaan. Ik ben nog steeds

blij dat ik dit jaar zo veel mogelijk heb meegedaan. Dank voor alle opbeurende

reacties van vorige week, mag ook wat minder, want ik neem aan, dat niet iedereen

alles mooi vindt. Commentaar kan ook leerzaam zijn.

Deze week een totaal andere kerstkaart, beetje genoeg van groen en blauw, ik had nog een

kaart liggen die afgemaakt moest worden. Ik werd geïnspireerd door één van jullie kaarten van vorige week met een uil. die ook in mijn verzameling zat. 

Bij deze en iedereen een fijne dag.

Lieve groeten, Gerrie.






14 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie uil, mooie achtergrond heb je achter de bomen gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met het uiltje voor de bomenrij! Het scheelt een heleboel tijd en stress als je het hele jaar door wat kerstkaarten maakt. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, alles is mooi gecombineerd in die drie lagen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie stans en met de prachtige achtergrond en de uil, een gaaf geheel, Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zoals je deze kaart opgebouwd hebt Gerrie.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart is dit....heel erg leuk gedaan Gerrie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en aparte kaart! Heel mooi gedaan met de achtergrond waar je de maan door heen ziet! Heel leuk bedacht om er een uil voor te zetten! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super met die leuke uil !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow hier had ik nog niet aan gedacht om te combineren, schitterend dank je voor de inspiratie
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke achtergrond en een mooie mal heb je gebruikt. Prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry Gerrie maar ik vind deze erg mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel erg leuke kerstkaart.De achter Is erg mooi in deze kleuren en bomen.De uil maakt het mooi af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zoals je de zon door de bomen laat schijnen. Erg mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen