donderdag 31 oktober 2019

52 weeks to christmas, week 44


Goede morgen blogsters,

Het is weer donderdag, elke week een kerstkaart en  ik ben nu ijverig aan de gang

gegaan met mijn kerstkaarten.


Ik heb het prachtige papier Feels like frost van StampinUp hiervoor gebruikt en daar zitten een paar schitterende afbeeldingen in.,

Het enige wat ik gedaan heb is er een paar leuke stempels bij zoeken , een glittertje
en klaar is de kaart, simpeler kan het niet, maar het resultaat vind ik zelf prachtig.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, het papier is nog steeds te koop.

Fijne dag allemaal en ik ben weer heel benieuwd wat jullie er deze week van
gemaakt hebben.

Fijne dag en lieve groetjes,
Gerrie.



21 opmerkingen:

  1. het is indderdaad heel mooi papier, prachten kaarten zijn het.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Gerrie, het papier is prachtig. De glitter geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, dergelijke kaarten zie je bij mij binnenkort ook verschijnen...
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes mooi papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaarten met het prachtige papier
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK ben het met je eens Gerrie je kaarten zijn echt prachtig. Leuke techniek en het glitter maak het leuk winters. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dat ben ik zeker met je eens, dit heeft niks meer nodig, wat zijn ze prachtig!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die winterse tafereeltjes. Mooie kaartjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie landschapjes hoor, perfect voor je kaartjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtige kaarten, zo mooie landschappen, en met de eerste kaart kan je al meedoen met de challenge ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een slim idee om het dessin-papier op deze manier te gebruiken Gerrie. Je brengt me op een idee. Schitterende (snelle) kerstkaarten zijn het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig papier is dit, Gerrie. En 2 totaal verschillende kaartjes zijn het geworden. Heel mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kerstkaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker mooi papier en de stempels erbij maakt het een prachtig kaartje! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten met dit mooie papier !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Gerrie! Prachtige kerstkaartjes, heel winters ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er helemaal leuk uit!
    Fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige winterse kaartjes, Gerrie. Dat is inderdaad schitterend papier.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi! Glitter vind ik sowieso altijd een meerwaarde :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen