zondag 27 oktober 2019

Dutch Card Lovers, nr. 319.


Goede morgen lieve blogsters,

Er ging iets mis met het publiceren van deze post, helaas, dus iets later dan gepland.

Omdat ik de vorige keer gewonnen heb met mijn kerstkaart mocht ik deze keer gastdesigner zijn
en de opdracht die ik kreeg van Marian was een tag te maken voor kerst.

Nu maak ik nooit tags, maar heb wel eens ATCkaartjes gemaakt, dus met die gedachten in
mijn hoofd ben ik aan de gang gegaan.

Ik had net een nieuwe stempel van grunge in huis en heb de tag daarmee bewerkt.Eerst
gesponst met een paar kleuren, gestempeld met versamark, koperpoeder eroverheen en
de heatgun.

Het resultaat was drie tags waaruit ik niet kon kiezen hahaha.Ik heb ze alle drie maar
opgestuurd en gevraagd of Marian er één uit wilde kiezen, maar ze heeft ze allemaal
gehouden.

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden en wens jullie veel succes en plezier bij het maken.

Fijne zondag en lieve groetjes,
Gerrie.

6 opmerkingen:

  1. Ja, ze waren alle drie even mooi, dus leuk om te laten zien op ons blog! Fijn dat je onze GD bent, Gerrie en nog een mooie zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ook alle drie heel gaaf Gerrie. Ik zou ook niet echt kunnen kiezen. Mooie kleurencombinaties gebruikte j.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Gerie je labels zijn ook super leuk, dus ik kan wel begrijpen dat Marian ze alle drie heeft geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Gerrie!! Hele leuke tags. Dankjewel dat je GastDesinger bij ons wilde zijn! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen