woensdag 30 oktober 2019

Kleurenkaartenteam, 10de schakel.


Goede morgen lieve blogsters,

Het is 31 oktober, en de laatste woensdag van de maand, dus kleurenkaartendag.

En de kleur is deze maand olijfgroen en okergeel. Okergeel is een kleur inkt die ik
helaas niet in mijn bezit heb, maar toch geprobeerd om een inkt te stempelen die er
op leek.

Ik heb een workshop gevolgd bij StampinClub Nederland en daar de
floating-frame techniek geleerd. Ik heb die kaarten vorige week laten zien. Het is een
techniek, waarbij je de illusie wekt dat de gestempelde afbeeldingen op de
kaart zweven.

Omdat ik het zo'n leuke techniek vond, heb ik het uitgeprobeerd met de kleuren
okergeel en olijfgroen en eigenlijk vind ik het zelf een mooie kaart geworden.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en natuurlijk kom ik vandaag iedereen een
bezoekje brengen.

Lieve groeten,
Gerrie.


Stampinclubnederland

27 opmerkingen:

  1. wat een schitterende techniek en wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt..
    Geweldig!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Die techniek wil ik ook eens proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mooi gelukt is deze ! ben benieuwd naar de techniek, lijkt me inderdaad wel tof om dat beetje 'extra' aan de kaart toe te voegen
    fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk bloemrijk KKT kaartje, geslaagd! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat "floating frame" en mooi dat jouw kleuren zo "diep" zijn Gerrie, dat geeft een hele mooie uitstraling aan deze kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Gerrie en een heel toffe techniek !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een super leuk kaartje! En wat een leuke techniek! Die bladeren zijn ook leuk zo samen met de bloemen. Ben je eindelijk gaan volgen!(dacht dat ik dat al deed), groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, Gerrie! Leuke techniek is dit inderdaad, ook wel eens gedaan voor een herfstkaart. Mooi ook het frame en de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Gerrie, met prachtige kleuren !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je dat mooi gedaan Gerrie, alles apart gestempeld en geknipt en verhoogd opgeplakt? Toffe kaart voor het KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart met al die diepte erin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi kaartje Gerrie..inderdaad een hele leuke techniek met die opliggende bloemen...met ook nog eens in verdiepen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf techniekje Gerrie, ik vind je kaart echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het ook een heel mooie kaart geworden, Gerrie! Prachtig! Leuke techniek ook, met een floating frame.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een techniek, nog nooit gezien. Toffe kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die techniek is echt heel leuk om te doen! Mooi kaartje geworden Gerrie, in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een techniek die ik nog niet geprobeerd heb, een exotische kaart vind ik, mooi gedaan
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie techniek, je hebt er een prachtige kaart meegemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Gerrie,

    Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu pas tijd om mijn blogrondje te maken...

    Wat een vrolijke kaart maakte je! Een lentekaartje in de herfst... ;o)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gerrie,
    wat heb je een schitterend kaartje gemaakt in de gevraagde kleuren! Je wordt er blij van als je ernaar kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, dat is zo'n leuke techniek! Ik heb hem ook al een paar keer gebruikt. Echt super. Je kaart is heel mooi geworden. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaah, hij is gaaf zeg! Prachtig gestempeld en wat geeft het een mooi en fris effect. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
    Wat een ontzettende mooie kaart is het geworden Gerrie. Ik heb nog nooit van deze techniek gehoord maar ik ga het nog eens opzoeken.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen