dinsdag 22 oktober 2019

Birthdays are the best days.


Lieve blogsters,

Afgelopen vrijdag heb ik bij StampinClubNederland een ontzettend leuke workshop

gedaan. Het onderwerp was een kaarttechniek, die de floating-frame techniek heette.

Dit is een techniek waarbij de illusie wordt gewekt dat de gestempelde afbeeldingen

op de kaart zweven. En het leuke hiervan is dat je van het frame dat uitgesneden wordt

meteen een tweede kaart kan maken. Ik ben enthousiast van deze techniek, ik denk dat

ik er meerdere kaarten van zal  maken.

Lieve groetjes, Gerrie.










2 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn je kaarten Gerrie. De bloemen lijken echt te zweven en wat een mooie kleuren heb je gekozen. Heel warm. Ik mocht met mijn verjaardag zo'n "floating techniek" kaart ontvangen van GerJanne en in het echt is dit effect nog mooier weet ik dus ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen