donderdag 7 november 2019

52 weeks to christmas, week 45.


Week 45, 52 weeks to christmas.

Goede morgen lieve blogsters,

Eigenlijk was ik van plan over te slaan, maar kon het toch niet laten om alsnog een foto
van mijn kaart te maken.

Ik ben namelijk met mijn fiets gevallen, heb een week doorgelopen, toch maar naar de huisarts, waarna foto's en een week drukverband. Gisteren moest ik terug komen en ik heb nu gips om mijn enkel. Dit betekent dat ik hem wel mag belasten, edoch hihihih ik kan hem niet buigen en sjok nu stapvoets voort met mijn rollator..

En wat is het dan gelukkig dat ik achter mijn bureau , computer en te midden van mijn hobbyspullen kan zitten en nog kan freubelen ook, zonder pijn.

Hierbij mijn kaart van deze week.Er zit nog een band om heen, maar ik heb het maar bij deze ene
foto gelaten, want de accu was bijna leeg.

Lieve groetjes,
Gerrie.

19 opmerkingen:

  1. Tjee, wat een pech, zomaar in het gips belanden...Beterschap!
    Je kaart is een beauty, echt heel erg mooi gedaan, Gerrie. Fijn dat knutselen wel gaat.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O zo niet fijn Gerrie beterschap, je kaar is prachtig.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Gerrie, veel beterschap, ik weet wat het is, sjokken achter een rollator,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een mooi kaartje beterschap met je arm
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw...pechvogel!!! maar gelukkig blijf je er positief onder en kun je naar hartelust aan de freubel, hihi Je kaartje is prachtig en de kleuren combi heel mooi! Beterschap hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart heb je gemaakt Gerrie.
    Wat naar dat je zo bent gevallen, het allerbeste ermee...
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat is niet zo mooi! En dan nog een poos mee doorgelopen!Hopelijk komt het snel weer goed! Je kaartje is mooi, een mooi model met die zijkanten van een boom! Fijn dat je toch meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat jammer, in het gips zitten is niet zo leuk ! Maar gelukkig kan je nog freubelen. Je kaart is prachtig ! Spoedig beterschap ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat naar dat je nu in het gips zit Gerrie, gelukkig dat je je bezig kan houden met je hobby. Je maakte een hele mooie kerstkaart in een leuk model. Beterschap.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart en veel beterschap met je enkel gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Gerrie, leuk model ook. Wat een pech voor je, het kan maar zo gebeuren hè, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gerrie, wat jammer ! Word maar snel beter ! Maar je kaartje is niettemin zeker geslaagd.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een supermooi kaartje Gerrie en ik hoop dat je snel weer hersteld bent !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och pechvogel, je voet in het gips....Hopenlijk knap je gauw weer op . Een geluk dat je pijnvrij kunt freubelen. Mooie kaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Gerrie wat naar dat je gevallen bent! Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt, en snel weer op de been bent. Maar wat hebben we een fijne hobby hé, zo lekker zittend knutselen! Veel beterschap! Ik zou bijna vergeten te zeggen dat ik je kaart prachtig vind, en een heel tof modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oei, niet zo leuk, ferme gevolgen van je val! Gelukkig kan je wel nog kaartjes maken ;-)
    Mooie kaart met die prachtige papiertjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen