zaterdag 9 november 2019

Liftchallence nr. 144.

Liftchallence nr. 144. Mijn eerste kaart.

Goede morgen lieve blogsters,

Ik zag bij de liftchallence dat je meerdere inzendingen kunt  insturen . En omdat ik

twee kaarten had gemaakt, kon ik deze natuurlijk ook insturen.
.
De opdracht was:

Maak een achtergrond met strepen en daarop een afbeelding in dezelfde kleurstelling. Gebruik water- of acryl verf, een stencil met inkt... maar géén strookjes papier of washi tape.

Aangezien ik er glitter op had gedaan, en dat niet op het voorbeeld stond, heb ik

maar een tweede kaart gemaakt, die ik al eerder instuurde. 

Dus nogmaals het voorbeeld en de eerste kaart die ik maakte:
.



 

:



Toch leuk om ook deze kaart te laten zien.

Lieve groetjes, Gerrie.

5 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Gerrie. Mooie kleuren en mooie stempels en dat subtiele glittertje geeft er net wat extra's aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glittertjes mogen ook best, hoor. Het gaat erom dat je je eigen draai eraan geeft en dat heb je zeker gedaan. ook deze kaart is een mooie lift en wat leuk dat je deze ook inzendt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten ! Mooi gedaan hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk mogen glitters, dat is helemaal jou ding. Mooie kaarten heb je gemaakt, prachtige kleuren en de stempel van deze kaart vind ik super. Leuk dat je weer met ons meedoet Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen