zaterdag 16 november 2019

Dutch Card Challence nr. 320.


Dutch Card Challence nr. 320.

Goede morgen lieve blogsters,

Al weer een nieuwe challence en natuurlijk doe ik mee, veel te leuk om uitdagingen aan
te gaan. Ik heb nu tijd genoeg om te freubelen, want ik heb gips om mijn enkel, ben
van mijn fiets gevallen. Een nadeel en een voordeel, wat is het toch fijn om een of meerdere
hobbies te hebben.


De opdracht voor deze Challenge is om een kader op je kaart te maken met een afbeelding die van de kader afloopt. ( zie foto  )

Met dank aan Laura ( Kimber Kreations ) voor de foto als inspiratiebron.


En dit is mijn kaart geworden:




Fijn weekend allemaal,
Groetjes, Gerrie.

7 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke challenge en wat heb je die leuk uitgewerkt! Super leuk die sneeuwman! Ik ga gelijk even kijken lijkt me een leuke uitdaging! Bedankt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Mooie uitwerking van de opdracht. De sneeuwman is erg leuk:)
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, aan die uitdaging van ons bij DCL heb je ruimschoots voldaan. De boom "loopt" eraf en ook nog de sneeuwpop! Mooi kadertje en mooi achtergrondje! Fijn dat je meedoet met ons en veel sterkte met je enkel, wat naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje. Heel mooi gemaakt achtergrondje. De sneeuwpop schaatst zo uit het kader vandaan. 😀
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je van je fiets bent gevallen, ik hoop dat het meevalt met de pijn. Maar het knutselen gaat je zo te zien nog goed af. Je kaart is prachtig!! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Helemaal zoals de challenge bedoeld is.
    Bedankt voor je deelname aan DCL
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Gerrie!! Heel leuk met de sneeuwpop erbij. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen