donderdag 31 maart 2022

Elke donderdag een kerstkaart.

  

Goede morgen lieve blogsters,

Week 13.

.

Dank jullie allen voor de leuke reacties de vorige keer. Ook ik doe inspiratie op van jullie

 kaarten. 

Bovendien zag ik dat er twee nieuwe volgers bij zijn gekomen, welkom,. wat leuk.

Deze keer heb ik van DSP papier de figuren uitgeknipt, wat ik bij jullie soms ook zie .

En zo maak ik dan van de restjes een nieuwe kerstkaart, ik geloof niet dat ik dat

voorheen gedaan zou hebben.

 Vandaag ben ik bij een freubel vriendin en zal wat later reageren op jullie kaarten,

zij het wat later, maar ik kom zeker kijken.

Iedereen een fijne dag en lieve groetjes,

Gerrie.





.


25 opmerkingen:

  1. Dank voor het warme welkom 😊
    Wat een ontzettend leuke kerstkaart, ik moet wel lachen om de ijsberen, ze poseren zo grappig. Mooie kleuren heb je gebruikt, is weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart met deze leuke dieren. Mooi papier ook!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel cute je kerstkaart mooi in deze kleur en dan de vrolijke dieren en de ijs ster heel mooi, veel plezier bij je freubelvriendin, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een mooi kaartje met de schattige diertjes, leuke kleurtjes en details heb je gebruikt.
    even terugkomend op je vraag van vorige week of ik in het onderwijs werkte, nee hoor ik heb altijd in de zorg gewerkt tot ik afgekeurd werd, maar van kleins af aan heb ik altijd al wel fantasie gehad kon met allerlei papiertjes en potloden ect altijd wel iets verzinnen ik was ook altijd gek op sprookjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leukerd met die ijsberen, en wat een mooie kleuren! Veel knutselplezier met je vriendin!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kerstkaart Gerrie, ik vind de kleuren heel mooi bij elkaar en dan dat vrolijke tafereeltje erop, echt een plaatje om naar te kijken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een GAVE kaart Gerrie....heel mooi in deze kleuren ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk stelletje diertjes zitten er op je kaart, ik vind het heerlijk dat uitknippen doen het met Stampin Up best vaak...
    lekker winterse kaart past bij het weer en de temperatuur van vadaag en morgen
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje en een leuk stel op je kaart met al die mooie dassen! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de ijsberen. Gezellige kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een lieverd is je kerstkaart Gerrie!
    Wat een mooie kleuren en wat een vrolijke ijsbeertjes en pinguïn.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de ijsberen, mooie kleuren ook. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kerstkaart, Gerrie. Knap hoe je toch wegen vind om met je papier inspiratie te vinden.
    Leuk dat je weer mee doet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Gerrie! Heel leuk met de ijsberen en de pinguin.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw, wat een leuk tafereel heb je op de kaart geplaatst. Gaaf papier, mooie kaart. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooie kerstkaart, Gerrie! Die beren zijn enig, de kleuren prachtig en de grote sneeuwvlok maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow , wat een leuke kerstkaart.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem super mooi !!!!
    Mooi tafereel !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kerstkaart en omdat de de diertjes uit het dp knipt past alles zo mooi bij elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk om de dieren uit te knippen, je kerstkaart is supermooi
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. supertoffe kaart, mooi in deze zachte kleurtjes
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve diertjes op je mooie kaartje en wat is je kleurencombinatie mooi gekozen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke kaart met de ijsberen als blikvangers dr pinguïn staat er gezellig tussen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk ze daar toch parmantig zitten je ijsberen. Leuk gedaan zo als geheel. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel toffe kaart! deze figuurtjes laten zich makkelijk uitknippen, zo kan je wel mooie tafereeltjes maken.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen