maandag 21 maart 2022

Liftchallence nr. 168

 

Liftchallence nr. 168

Goede morgen lieve b logsters,

Wat een leuke challenge van Marjan deze keer. Maak een inside tunnelkaart

v olgens het filmpje van Jennifer McGray.

 Het filmpje was perfect en toch kreeg ik het niet voor elkaar.

.Iedere keer zat het middengedeelte krom hihihi. Maar 

na diverse pogingen is het toch gelukt, de fout zat in een halve inch.

Hierbij mijn bijdrage, was leuk om te doen.

Fijne dag allemaal,

Lieve groeten, Gerrie.





6 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooie voorjaarskaart gemaakt, het model is je heel goed gelukt. Ook bij mij ging het niet vlotjes, ik lees het bij velen. Het was in ieder geval een echte uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je toch doorgezet hebt Gerrie. Wat een halve milimeter verschil kan maken hè! Je lentekaartje is in ieder geval prachtig geworden. Helemaal leuk met het konijntje tussen de viooltjes! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super goed gelukt !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik leef met je mee hoor Gerrie, hihi een echte uitdaging maar dacht ook ik zet door en jij ook! Super gedaan en is prachtig geworden!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent niet de enige die er mee geworsteld heeft hoor. Maar de aanhouder wint, het is je gelukt! Mooie uitwerking! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een uitdaging, dat was het geloof ik voor iedereen wel. Gelukkig is het een challenge, dus is het wel leuk om uitgedaagd te worden. Tof dat je hebt doorgezet en bedankt voor je mooie inzending!

    BeantwoordenVerwijderen