donderdag 17 maart 2022

Elke week een kerstkaart.

 

Goede morgen lieve blogsters,

Het is al weer week 11 en tijd voor de kerstkaart. Ik zag een leuk modelletje

voor een kaart bij de  woensdag life van Yvonne Spikmans en heb dat gelift voor mijn

kerstkaart van deze week.

Dank jullie wel voor alle lieve reacties van vorige week.

 Staan jullie allemaal zo vroeg op om je kerstkaart te plaatsen in het blog van 

van week 11? Als ik  om 8 uur kom, dan staat er al een hele rij kerstkaarten.

Vandaag krijg ik de hele dag bezoek, een vriendin om te freubelen, kom dus later

bij jullie langs.

Lieve groeten, Gerrie.





18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartmodelletje en wat heb je mooie stempels gebruikt aan de binnenkant!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerstkaart Gerrie en ook de binnenkant is een plaatje. Ik plan de kerstkaart gewoon in op de tijd dat ik hem wil laten verschijnen. Dat kan met dat kalendertje dat rechts staat wanneer je een nieuwe post plaatst. Daar klik je op "plannen" en dan op de datum en de tijd. Dan vraagt hij of je hem dan wil publiceren en dan klik je op bevestigen. Ik lig om half 7 nog lekker op één oor hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC, veel plezier vandaag.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model zo !!!
    Prachtig gedecoreerd !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met die grote bloem, het is een echte blikvanger! En dan ook nog zo'n mooie en verrassende binnenkant!
    Ik doe het ook zoals Miranda heeft uitgelegd met het publiceren van de kaart! Fijne dag vandaag!
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in dit model en zo leuk samengesteld. De voorkant is erg mooi met de grote bloem als blikvanger. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart met dit papier en super mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, Gerrie, leuke binnenkant.
    En ja, het valt mij ook op dat veel mensen er al heel vroeg bij zijn. Als ik dan de site open staat er al een hele lijst. Wel leuk, zoveel enthousiasme!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart weer Gerie, heel leuk model...ik ben er altijd vroeg uit half 6 de wekker,valt me op dat er inderdaad meer mensen heel vroeg zijn...maar heerlijk smorgens vroeg even lekker al die leuke kerstkaarten bekijken en een reactie typen...
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje en heel verrassende binnenkant. Heel mooi gemaakt. Ik doe het net als Miranda, ik plan heel veel vooruit! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Gerrie....wat super leuk gedaan!
    Het is een heel leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel, heel mooi Gerrie, en de verassing zit binnenin.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart Gerrie, met een prachtige binnenkant. Ja het klopt, er zijn inderdaad om 6.30 uur toen ik op was vanmorgen, al verschillende mensen die de kaart gelinkt hadden...Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een prachtige kaart. Een leuk model, aangekleed met prachtig papier, stempels en bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart met een mooie voorkant-en binnenkant. Ik doe net als Miranda, ik zet mijn kaart op woensdag al klaar,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow , wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Prachtige binnenkant.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Gerrie,

    Wat een gezellige kerstkaart maakte je, heel sfeervol...
    Ik was gisteren later omdat ik ziek ben en langer in bed lag.
    Maar normaal ben ik tussen 4 en 5 uit mijn bed en plaats mijn kaart netjes om 6u tussen het poetsen door want donderdag is poetsdag. Om kwart voor 7 vertrek ik naar mijn werk en dan is de beneden al gedaan...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart met prachtig papier!
    Meestal ben ik al vroeg wakker, maar ik zet mijn blogpost vaak al een dag eerder klaar.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi achtergrond papier en mooi met de rode bloem erbij. Verrassend leuke binnenkant ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen