vrijdag 31 augustus 2018

52 Weeks to Christmas, challenge augustus.


52 Weeks to Christmas, challenge augustus.

De challenge van de maand augustus is deze keer rood en groen, gekozen door Bep.
Ik wilde  er deze keer  een schudkaart van maken. Had al een zakje gemengde embellies klaarliggen,

maar ik deed het kennelijk verkeerd, was ook de eerste keer dat ik het probeerde. Tweede kaart

lukte ook niet, jammer,  maar ik heb hem toch afgemaakt, dan maar zonder

embellies.Moet hier voor nog eens rustig een you tube filmpje bekijken.

In ieder geval heb ik de buitenrand en de binnenkant bestempeld  en er een rustig kaartje van

gemaakt, zonder embellies helaas, dat wordt vast de volgende kerstkaart hahaha.

En ik vraag me af of ik voor de challenge een ander logo op mijn blog moet zetten,

of dat alles hetzelfde blijft.

Hierbij mijn kaart, ben vroeg want we gaan weer anderhalve week kamperen nu het

weer nog zo mooi is. Iedereen een fijn weekend vast en ook mooi weer.

Lieve groetjes, Gerrie.





15 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig geworden Gerrie. Mooi met de strakke rechthoeken. Leuke stempels heb je gebruikt. Mooi in rood en groen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden. Ik dacht al wat vroeg, maar begrijp het helemaal. Geniet van het kamperen, nu is het weer nog goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!Fijne vakantie !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje en een schudkaartje lukt bij ook nooit! Maar dit is een prachtig kaartje in de kleuren van de challenge! Fijne dagen , wij gaan ook lekker weg met de caravan! Geniet ervan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Gerrie! Heerlijk dat jullie nog een paar dagen weg gaan. Lekker genieten. Fijne vakantie! Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt Gerrie!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart! Schudkaarten probeer ik maar niet dat lukt me waarschijnlijk toch niet.
    Groetjes en veel plezier met kamperen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Gerrie! En dankjewel voor je reactie op mijn blog afgelopen donderdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Gerrie in hele mooie tradiotionele kleuren. En het schudkaartjes maken gaat je vast nog wel lukken hoor. Je hoeft geen ander logo op je blog te zetten voor onze challenge, het is prima zo. We kunnen je vinden en je kaart is het belangrijkste. Nog heel veel plezier met kamperen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....prachtig kaartje Gerrie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart geworden, ook zonder schudgedeelte ! Geniet van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje in rood/groen!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 52wtc-blog
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Gerrie , fijne vakantie
    Leuk dat meedoet met #36 by 52Wtc , supersss
    GRoetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er erg mooi uit ! geslaagd kaartje
    Fijn dat je (weer) meedoet met de challenge van deze maand !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen