donderdag 30 augustus 2018

52 Weeks to Christmas, week 35


52 Weeks to Christmas, week 35.

Goeden morgen lieve blogsters,

Dit is al weer de 35ste week, hoe is het mogelijk. Achteraf zeg ik, wat is het vlug gegaan, hihi.

nog even en het is Kerst, maar dan hebben wij een stapel kerstkaarten klaar.

Ik heb met de kaart voor het kleurenteam een soortgelijke kerstkaart gemaakt van

hetzelfde frame, dat ging in één moeite door. Ik heb het frame geëmbost met koperpoeder

en ook het hert heb ik daarmee geëmbost. Rondom een embossingfolder. Zoals jullie kunnen zien heb

ik heb het hert maar weer eens tevoorschijn gehaald,


.

Ik ben  benieuwd wat jullie gemaakt hebben. Dank jullie wel weer voor

alle leuke reacties en ik ga gauw alles bekijken.

Lieve groetjes en iedereen een fijne dag. Gerrie.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Gerry , leuke kaart heb je voor 52wtc gemaakt wéér !
    Mooi frame in bruin met embos leuke combinatie hoor
    Gezellige dag van Epie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtuge kaart is dit geworden Gerrie. Heel mooi samengesteld Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stijlvol kerstkaartje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en herten doen het altijd goed vind ik op kerstkaarten! Mooi dat koper embossing! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, mooie kleuren, Gerrie!
    En heerlijk he, dat de kerstkaartenstapel zo gestaag groeit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart, heel mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Gerrie. Dat frame en rendier heb je heel mooi geëmbossed en ik vind het een leuk effect geven zoals je de dennen-appels aan het frame bevestigd hebt. Top..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, een heel mooie kaart, zo mooi, dat emboste frame en hert, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.....wat een prachtige kaart Gerrie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart Gerrie,
    groetjes uit Engeland,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is dat een mooi hert op je kaart, tof ingekaderd...
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sierlijke kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Gerrie !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen