donderdag 16 augustus 2018

52 Weeks to Christmas.


52 Weeks To Christmas, week 33.

Goedenmorgen lieve bloggers,

Wat ben ik blij dat ik eindelijk weer helemaal bij ben. Om één kerstkaart per week te maken

is toch eigenlijk een sinecure hahaha. Ik heb nog helemaal geen nieuwe stempels of iets

anders gekocht, dus ik moet me behelpen met mijn bestaande stempels.En om dan steeds

iets nieuws te verzinnen valt niet mee. Volgende maand komt de nieuwe herfstcatalogus uit en

ik hoop daar een paar leuke kerststempels in aan te treffen.

Bedankt weer voor jullie lieve en leuke reacties en ik ga de kaart snel plaatsen

en jullie kaarten bekijken.

Lieve groetjes, Gerrie
.


18 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart heb je voor 52WTC gemaakt Gerry !!
    Die kleur is schitterend en de bloem mooie blikvanger
    Fîjne dag van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dit is toch ook een plaatje Gerrie. Een mooie warme kleur en prachtige poinsettia erop. Mooie kerstkaart hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Gerrie! Mooi in deze kleuren. Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart en ach iedereen gebruikt zijn stempels toch meerdere keren. Ik vind het meer een probleem als er nieuwe dingen uitkomen en je hoeft niet meer zoveel kaarten te maken haha! Dan blijft het allemaal liggen tot volgend jaar? Grapje hoor, maar ik vind het niet erg om alles meerdere keren te gebruiken. Fijn dat je toch weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart met mooie kleuren!
    Succes met het uitzoeken van je nieuwe stempels.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden en dit kaartje zou je in verschillende kleurvarianten kunnen maken. Zelfde kaartje maar toch een tikkeltje anders. Ik vind het heel mooi samengesteld met de grote kerstroos. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er toch weer een schitterende kerstkaart van gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Gerrie, de poinsettia is een echte blikvanger,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Gerrie!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kaart. Top hoe die bloem uitkomt en de kleur is ook mooi.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een prachtige kaart Gerrie, die mooie poinsettia komt zo mooi uit. En het is een prachtige kleurencombinatie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart, Gerrie, prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Gerrie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kerstkaartje Gerrie...leuk die poinsettias en het touwtje geeft een heel speels effect

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. met zo'n mooie bloem kan je kerstkaart niet mislukken! heel mooie kaart hoor! we willen allemaal hobbyspullen verzamelen, maar ze blijven ook leuk om te gebruiken toch?
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die is leuk ! helemaal mooi in deze niet traditionele kleuren
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, ik vind niet traditioneel ook erg leuk voor kerst en deze kaart van jou mag er zijn! Wat een mooie bloem als focal point!
    Dank trouwens voor je leuke bezoekje aan mijn blog, zeer gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi zeg, jouw blauwe kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen