woensdag 29 augustus 2018

Kleurenkaartenteam Achtste Schakel oranje met kraft.


Kleurenkaartenteam Achtste Schakel, Oranje met Kraft.

Goedenavond lieve blogsters,

Excuus, ik ben erg laat en ontdekte net pas, dat het de laatste woensdag van de maand was.

Ik had mijn kaart al lang klaar liggen, dus ik ga hem gauw plaatsen. Vanavond zal ik

bij iedereen een kijkje nemen. Ik zag dat Martina een nieuw logo heeft ontworpen, die

ga ik natuurlijk ook snel er op zetten. Ben heel benieuwd wat jullie er van hebben gemaakt.

Fijne avond nog, lieve groetjes,
Gerrie.

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor het KKT! Goed idee dat oranje frame!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op de valreep toch nog een kaartje ! leuk is deze geworden
    bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, laat, maar je kaartje is er! Heel gaaf, stoer met fleur, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps , ook helemaal vergeten !!!!!
    Mooie kaart !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart, mooi stempel heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Gerrie!!
    Tot het volgende KKT,
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Gerrie. De bloem is echt prachtig, en mooi detail dat je op het kader ook doorgestempeld hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Gerrie.....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Gerrie,

    Leuke kaart, helemaal geslaagd voor het kkt

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gerrie, wat een mooie kaart heb je gemaakt! En dat is dan en voordeel als je vaak op het laatst nog wat moet doen, dan ben je op tijd met plaatsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, het is ook mooi fris en je was nog op tijd toch. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen