donderdag 23 augustus 2018

52 Weeks to Christmas.


 52 WEEKS TO CHRISTMAS, week 34.

Goedenmiddag lieve blogsters,

Al weer week 34, wat gaat de tijd snel hahaha.Nog even en dan nadert Kerstmis al weer en

woww ik heb al een bak vol kerstkaarten. Het is iedere week weer een leuke uitdaging

om iets te maken met mijn  stempels. Gelukkig is er de volgende maand de nieuwe catalogus

en komen er wat nieuwe stempels bij. Voor vandaag heb ik een oudje uit de kast gehaald

met een nieuwe achtergrondtechniek, geleerd uiteraard bij De Kijkkast, Annette Elias.

Bedankt weer voor alle leuke en lieve reacties en ik ga gauw bij jullie kijken wat voor

moois er is gemaakt, ik geniet er iedere week weer van.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kerstkaartje, mooi gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje en deze techniek is ook mooi! Die bloem maakt het wel af! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart met een mooi gemaakte achtergrond. Leuk net dat beetje glitter op het hart van de bloem en ook de diepte van je kaart komt mooi over Gerrie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart Gerrie,
    Ik vind de gestempelde bloem echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Gerrie!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze techniek, de kerstroos is een echte blikvanger!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige achtergrond, en die bloem komt er super op uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Gerrie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie achtergrond bij je kerstroos! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje, mooi
    blij dat je deze week weer van de partij bent !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen