dinsdag 4 februari 2020

Challence januari 52 weeks to christmas.

52 weeks to Christmas, week 6.

Goede morgen lieve blogsters,

Voor de eerste challence van het nieuwe jaar heeft Nancy een kleurencombinatie gevraagd

met voor mij inspirerende kleuren volgens onderstaande foto.



Al doende heb ik een beetje gelift, misschien mag dat wel niet, maar ik vond het een leuk effect geven.  Ik moet nog langs de andere kaarten en ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben.
Iedereen bedankt voor alle leuke en lieve reacties, ik lees ze graag.

Lieve groetjes, Gerrie.

10 opmerkingen:

  1. Tuurlijk mag je het voorbeeld liften! Super goed gedaan en leuk al die lantaarntjes erbij! Bedankt voor je bijdrage aan de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje is het geworden, ik doe dat ook wel eens hoor en geef daar dan mijn eigen draai aan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om de opbouw van je kaart ook bij de inspiratiefoto te laten aansluiten, Gerrie! Mooie kaart!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk verzonnen om ook de kaart een beetje te liften.
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!!'Hele mooie kaart.
    Gezellig dat je meedoet met de kleurenuitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave uitwerking van de kleurenchallenge Gerrie. Een mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan deze challenge bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel erg leuk geworden Gerrie, tof met die kleine lantaarntjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje mooi ontwerp.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk je kerstkaartje met deze kleurenopdraht Gerrie..
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, het is een heel mooie kerstkaart geworden, mooie tekst ook ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee die lampjes eronder, inderdaad de lay-out van de kleurinspiratie. Mooie kaart Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen