vrijdag 14 februari 2020

Valentijnskaart


Valentijnskaarten.

Goede morgen allemaal,

Vandaag Valentijnsdag en eigenlijk heb ik daar niets mee. Maar tja, als ik zelf kaarten krijg
op die dag, dan voel ik me ook geroepen er één terug te sturen. En dit jaar heb ik er twee
gemaakt en verstuurd.

Toevallig was bij het  SU-per Teamchallence  het onderwerp Liefde, dus  ik kan mijn kaarten allebei mee
laten doen met de challlence. De bron van deze eerste kaart komt bij StampinUpNederland vandaan.

Fijne Valentijnsdag voor iedereen, ik hoop dat jullie ook een mooie kaart van iemand
ontvangen, volgens jaar ga ik er meer versturen hahaha.

Lieve groetjes,
Gerrie.





2 opmerkingen:

  1. wat een mooi Valentijns kaartjes leuke details heb je gebruikt.
    ik heb ook niks met valetnijnsdag maar het is wel leuk toch om een kaartje ervoor te maken voor op je blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig allebei! De bovenste heeft een mooi model met heel leuke papiertjes en mooi die verschillende harten op de onderste!

    BeantwoordenVerwijderen