donderdag 13 februari 2020

Shabby Chic Vintage kaarten.


Shabby Chic Vintagekaarten.

Goedemorgen allemaal,

Vorige week volgde ik een workshop  bij StampinUpNederland Yvonne Neefjes en maakte
daar drie kaarten. Nu hou ik helemaal niet van vintage, maar deze kaarten konden er voor
mijn gevoel mee door.
Op de voorbeelden stonden gescheurde onderkanten, die heb ik nagelaten en er gewone
rechte kanten van gemaakt. Het resultaat werd dus een moderne kaart hahaha.

Lieve groetjes en een fijne dag,
Gerrie




3 opmerkingen:

  1. Toch juist leuk om er je eigen draai aan te geven Gerrie? Het is een mooie fleurige serie kaarten geworden vind ik. Handig dat er op twee exemplaren (nog) geen tekst zit. Bloemenkaarten kunnen voor zo veel gelegenheden dat het altijd handig is om er een paar op voorraad te hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn mooie kaartjes geworden en het leukste is om ze naar je eigen zin te maken toch? een mooi bloementakje en mooie kaarten van gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn inderdaad meer moderne kaarten dan vintage kaarten. Maar dat is prima toch, als het jouw stijl niet zo is, moet je toch iets maken waarmee jezelf tevreden bent. Ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen