woensdag 19 februari 2020

Dutch Card Challence nr. 325


DCL nr. 325.

Goedemiddag blogsters,

Bij DCL is er weer een nieuwe challence, en wel een lay-out deze keer. Dit is de opdracht:

Maak een langwerpige kaart van ongeveer 10 x 19 cm kaart aan de hand van deze schets.

Nu maak ik nooit langwerpige kaarten, wat voor enveloppe  moet je daarvoor kopen of maken.
dus dit was echt een challenge waar ik niet veel mee kon. Nu heb ik pas meegedaan met een
papier aktie en heb veel mooi DSP papier. Had ook nog een oude stempel die daar wel een
beetje bij paste en zo heb ik mijn kaart opgebouwd. Achteraf vind ik hem wel wat hebben met
deze vrolijke kleuren.
Zag nog niet veel kaarten geplaatst, maar wel een paar prachtige voorbeelden, op deze manier
kreeg ik inspiratie.

Fijne dag allemaal en
lieve groeten, Gerrie.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je toch meedoet Gerrie! Ik maak meestal ook hetzelfde formaat maar soms is het toch wel leuk om een ander formaatje te maken. Jou kaartje is prachtig geworden met die mooie bloemen! En als het goed is past dit formaat gewoon in een bankenveloppe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je toch meedoet ondanks dat het formaat je niet zo aanspreekt. Ik koop altijd langwerpige enveloppen, gewoon bij Action of zoiets. Daarin past dit model precies.
    Jouw kaart is een plaatje met de mooie bloemen en kleuren, heel mooi! Dank je wel voor het meedoen, Gerrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gedrieën, het is een prachtig kaartje geworden !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje ik maak ook niet vaak zulke kaarten meestal vierkant maar soms is iets anders dan een leuke uitdaging en het is je goed gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Gerrie!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Elen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Gerrie! De kleurtjes knallen eruit. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen