zondag 9 februari 2020

Dutch Card Challence nr. 324.


Dutch Card Challence nr. 324.

Goede middag blogsters,

Wat heb ik deze keer genoten van deze leuke opdracht van Anja. Het was een
techniekenchallence van Jennifer Mcquire, waarvan de link op het blog van DCL staat met de voorbeelden die ze er van heeft gemaakt.

Op zich is het een techniek die helemaal bij me past, embossen met poeder en de heatgun, maar ik moet jullie eerlijk vertellen dat er diverse kaarten in de prullenmand zijn verdwenen. In de eerste plaats vond ik het moeilijk om er een geschikte stempel voor te vinden. In de tweede plaats
vond ik het resultaat niet naar mijn zin en heb dus een paar keer het een en ander uitgeprobeerd.

Het resultaat zijn kerstkaarten geworden, waarvan ik een goeie stempel had voor mijn gevoel.
Ik heb het natuurlijk naar mijn eigen inzicht veranderd en gekleurd, maar ik weet nu haarfijn
hoe het moet hahaha, maar heb het niet volgens het voorbeeld gedaan.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben.

Fijne zondag allemaal,
Lieve groetjes, Gerrie.


9 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig Gerrie....dat heb je heel leuk gedaan.
    En de stempel leent zich er heel goed voor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat deze zo echt iets voor jou was! je hebt ook drie mooie kaarten gemaakt met deze leuke techniek, Gerrie. Deze stempel is er inderdaad prima voor en leuk dat ze alle drie verschillend zijn. Dank je wel voor je deelname aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi resultaat en leuk dat dit je ding is zeg maar! Ik vind embossing ook leuk maar ik heb nooit de goede inkt zodat het niet goed pakt en dan lukt het ook niet. Maar ik vind het wel mooi altijd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap gedaan deze drie kaarten Gerrie. Ik ben er vandaag ook voor gaan zitten en net als jij lang gezocht naar een geschikte stempel en inderdaad ook verschillende in de prullenbak beland hihi. Jouw stempel leent zich er heel goed voor, mooi zijn ze allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze stempelkaartjes voor de DCL challenge...Prachtige kerstkaartjes zijn het geworden...en ook ik heb die challenge gezien ..maar ook nog niet de goede stempel gevonden
    of is het hoe ik die moet gaan gebruiken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Gerrie!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie Gerrie! Leuk om te lezen dat je lekker aan het experimenteren bent geweest, het resultaat is in ieder geval prachtig. En maar liefst drie kaarten voor de kerstvoorraad! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie en wat leuk om te lezen dat je lekker aan het experimenteren bent geweest met de techniek en je hebt er drie hele mooie kaarten aan overgehouden. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 3 mooie kerstkaarten heb je gemaakt met deze toch wel lastige techniek. Goed gelukt hoor! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen