vrijdag 28 februari 2020

Krantenartikel.


Goedemorgen allemaal,

Ik ben de laatste weken erg druk geweest met het organiseren van burenhulp.  Ik woon in een
appartementencomplex boven een winkelcentrum en woon daar sinds 2000. Langzamerhand wordt iedereen ouder en ouder en krijgen we allemaal wat. Het is trouwens een klein complex met 22 appartementen, dus we kennen elkaar goed.
Onlangs kreeg iemand een fietsongeluk en kreeg aan twee armen gips, alles gebroken, ook vingers en hand waren geblesseerd.
We hebben toen met zijn allen hulp geboden en dan merk ik waar iedereen, ondanks hoge leeftijd, nog toe  in staat is.
Hierbij het krantenartikel, want het heeft de krant gehaald en eigenlijk ben ik daar best wel trots op.




Vorige week kwam ook de wethouder nog langs met gebak voor iedereen en een bos bloemen
voor het slachtoffer. Uiteraard stond er in ons wekelijks krantje weer een foto.

Ik zag bij Nancy een leuke smiley voor in Nijkerk, die vond ik zo leuk, dat ik hem hierbij
deel.
Wat gaaf om hierbij alle blogsters, die ik niet ken, een groet te brengen. Wens jullie allen een
fijn weekend, uiteraard met een zonnetje.

Lieve groeten Gerrie.



7 opmerkingen:

  1. Wat een goed initiatief, Gerrie! Top dat je dit georganiseerd hebt en kijk eens hoe goed het werkt, petje af! En zo fijn voor je buurvrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker iets om fier op te zijn. Het kan je alleen maar een goed gevoel geven om iets goeds te kunnen doen voor een ander ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig initiatief Gerrie....heel mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens leuk zulke buren te hebben ...zo knap dat jullie elkaar zo helpen en jullie samen met de familie die buurvrouw zo de helpende hand toesteken..
    .een dikke CHAPEAU Gerrie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Petje af en een hele diepe buiging voor zoveel burenhulp Gerrie!!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Gerrie wat tof zeg die burenhulp ! Echt de max ! Ik las bij Martina over je linkprobleem. Dat komt omdat je dan naar een post hebt gelinkt en niet naar je blog. http://mastersscrapplace.blogspot.com/2020/02/krantenartikel.html?m=1 dit is de link naar deze post. http://mastersscrapplace.blogspot.com dit is de link naar je blog waarbij je op de homepagina komt.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat fijn als je zo goed onderling contact hebt en dan hulp kan bieden aan elkaar als dat nodig is leuk hoor het krantenartikel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen